BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

20110202

Sangat TeRuja.....


hari ni teruja sgt ble aku berjaya meng"update" blog aku yang x seberapa ni hahaah best gak blogger ni jgn aku ter addict dah lah...hehehehe

anyway aku pon ade wat servis kecik2 tentang photography ni and pasal interior pon aku leh wat harga leh "kaw team" hahahah erm sebarang majlis tentang yang menarik n memori contoh nye...:

  • kerja kawen
  • kerja rumah
  • sambutan besday
  • potong jambul
  • "potong" ape yang nk potong
  • kenduri-kendara
semua majlis yang nk gunakan khidmat aku leh aku settle kan....cara nudah...yang ade sistem email tu leh jer email aku...then aku akan bg lah no tepon aku leh discuss lebih panjang....(bukan ape takut kene kacau...beselah darah tgh 'manis' kate arwah nenek aku..)
aper2 pon korang yang terminat leh lah yer contact2 aku...salam semua!!!!

0 PerBalaSan: